|
Geen goede ervaring mee. Goed om aan te kopen maar daar stopt het ook bij. We hebben bij het openen van de doos, de 3 paar skates 1 keer gebruikt en de achterbout aan de rem van een paar bleek slecht te zijn. Er zit dus een fabricatie fout in, ik meld deze fout, ik kreeg dan als antwoord of ik foto's en een video wou maken en dit voor een bout dit niet goed is, precies of ik zou daarvoor liegen... We hebben dan dit ook meteen gedaan en verstuurt per wetransfer op 31/03/2020, we zijn nu 6 april 2020 en ze hebben nog niet eens de wedtransfer geopend, nog steeds geen vervangende onderdelen opgestuurd. We merken dat er slechts nog een ander paar van onze skates dit zelfde probleem kent. Ondertussen hebben wij de skates van 28 maart 2020 en deze slechts nog maar 1 keer kunnen aandoen en dit door deze slechte service na verkoop van dit bedrijf. |
Antwoord van SkatePro: Beste Martine,
Wanneer we je vragen om foto's van het probleem, is dat niet omdat we denken dat je hierover zou liegen.
We hebben deze beelden nodig ter documentatie, en om je sneller te kunnen helpen, zodat je de skates niet gelijk naar Denemarken hoeft te sturen.
Helaas kunnen wij geen WeTransfer gebruiken.
We hebben je een retourlabel gestuurd om de skates op te sturen ter reparatie.
We hebben deze echter nog niet ontvangen.
//Floris |